Skip to main content

Paul Cowan, VP, Global Customer Operations

Paul Cowan
Paul Cowan

Paul Cowan

VP, Global Customer Operations

Paul Cowan beschikt over meer dan 20 jaar ervaring in commerciële en klantenservicefuncties in de reis- en telecommunicatiesectoren.
 
Paul kwam in 2017 bij Egencia werken om te helpen bij het leiden van de globalisering van onze klantenserviceteams.  Voor zijn tijd bij Egencia werkte Paul bij British Telecom en bekleedde hij een aantal operationele functies en transformatiefuncties bij de afdelingen groothandel/business to business (B2B) en detailhandel/business to consumer (B2C); waarbij hij de teams wereldwijd aanstuurde.  

Paul beschikt tevens over een uitgebreide bedrijfsontwikkeling- en productbeheerervaring, met inbegrip van de lancering van consumentenbreedband in het VK
 
Paul heeft de titel Bachelor of Laws (LL.B) aan de universiteit van Strathclyde behaald.

Bekijk hier het managementteam van Egencia → 

Heeft u een passie voor reizen en technologie?

Bekijk onze vacatures en sluit u vandaag nog aan bij het team van Egencia.